Aici!

Spiritul nul al femeii-meduza,

Oarba ființa a adâncurilor,

S-a trezit!

Curata-mi destinul

de plăcerile fricii.

Apropie-mi Universul

de cerul buzei

și soarbă-mi veninul minciunii primordiale.

Mintea mi-e plina de ecuații false

a teoremei absurdului.

Sunt o copie banala a existentei paralele.

Asculta-mi bătăile aripilor frânte

si da-mi firul credinței!

Arata-mi drumul ascuns

spre peșterile creației.

Si deslușește-mi fantasmele șterse

ale desertului singurătății!
aiici
Aici!

Bufonii

exersează

excelent

execuția

de mâine.

Aștept.

Sa vii. (și)

Tu.

Un gând despre &8222;Aici!&8221;

  1. …ce cuvinte potrivite asezate rind pe rind ..le citesc intruna si nu ma satur…foarte frumos ….o comaora aici…bravo Alecu…un talent de nedescris

Lasă un răspuns

