La sud de Luna

Ea zambeste.

Ea aduna razele diminetii intr-un zambet. ea stie cum traiesc razele diminetii. si cum se nasc fluturii sub piele. ea stie de schimbari si metamorfoze si nu iubeste rozele. ea iubeste florile, ce cresc pe campiile unor planete nedescoperite. ea doarme nedescoperita.

Ea viseaza.

Mult. poarta cu ea amintirile viselor ziua intreaga. viselor ude. ea stie sa le poarte cu ea si stie sa le ude. la timp. si asta pentru ca timpul ei nu are limite. ea nu are limite. ea are frontiere. ea stie sa le ridice, la sud de luna.

Ea scrie.

Ea redenumeste constelatii si frunzele copacului meu. ea citeste litere si creste cuvinte, iar cuvintele cresc in ea. cuvintele zboara prin ea. cuvintele se zbat in ea, ca un pescarus pe valurile unei mari neasteptate. ea le prinde cu o plasa si le naste a doua oara. ea asteapta sunetele lor.

Ea danseaza.

Ea stie pasii unui dans de pe marginea tacerii. ea paseste incet pe visele mele, pentru ca stie sa danseze in pas cu mine. ea ma tine de mana, atunci cand eu o tin de mana. ea nu vorbeste cu strainii, iar eu nu mai sunt un strain pentru ea.

Ea simte.

Atunci cand eu nu sunt aproape.  ea zambeste, viseaza, scrie si danseaza atunci cand atinge luna. ea ma atinge, iar eu zambesc. pentru ca ma atinge Ea.

*

6 gânduri despre &8222;La sud de Luna&8221;

Lasă un răspuns

