13.

Vreau să cred că 2013 e o cifră destul de norocoasă și că nu am ofidiofobie (frică de șerpi) – dacă tot e anul șarpelui. De aceea mi-am întocmit o listă de 13 așteptări – numiți-le și rezoluții pentru 2013.

  1. Să muncesc mai mult. Peste program, peste așteptările colegilor și ale șefilor, peste așteptările mele proprii. Și asta pentru că orice efort, timp și suflet depus în ceva ce-ți aduce cu adevărat plăcere va da în final roade bune. Pe bune.
  2. Să citesc mai des. să citesc literatură bună în general și foarte bună, în special.  Să citesc cărțile pe care le am în lista de așteptare și cel mai important – să citesc bucuria din privirile persoanelor dragi.
  3. Să scriu mai bine. Pe blog și în afara lui. Preferabil corect. Să scriu un mesaj pe frigeder că „frigeder se scrie cu i”. Să scriu nu neapărat mult şi de dragul scrisului. Să scriu un sms cu cele două cuvinte și să-l expediez fără nici o ezitare, chiar dacă știu că voi rămâne fără credit după.
  4. Să ascult mai mult. Muzică bună în general și oameni buni, în special.
  5. Să-mi văd ființa iubita zâmbind mai des. Cu orice ocazie și în orice împrejurimi, în orice anotimp și pe orice planetă. Să-i descopăr toate liniuțele de pe buze și să mă pierd în ele.
  6. Să cânt mai bine. Atunci când fac duș (măcar).
  7. Sa călătoresc mai mult. Dincolo de vămi imaginare și reale.
  8. Să-i sun mai des pe cei dragi. Pentru început.
  9. Sa conduc mai bine. Mașina – spre o destinație îndepărtată, dezmierdând o cu un cuvânt de mulțumire pentru drumul parcurs. Iubita – oriunde, dezmierdând-o cu un sărut de mulțumire pentru drumul ce ne așteaptă.
  10. Să fac sport mai mult. Mai mult înseamnă de cel puțin o dată pe săptămâna (datul cu aspiratorul – tot se pune).
  11. Să-mi văd prietenii mai des. Mai des decât profilul lor de pe Facebook.
  12. Să dansez mai bine. În orice stare și sub orice muzică din căști.
  13. Să mă țin de promisiuni mai mult, mai des, mai bine.

plan

Lasă un răspuns

